Comanda si Livrare
COMANDA
Inainte de a comanda, te rugam sa citesti toate informatiile de mai jos:
Poti comanda oricare din produsele de pe site prin telefon, email sau online.
Comanda minima este de 50 lei.
Comenzile sunt considerate valide doar dupa confirmarea lor telefonic sau prin email.
Emailul de inregistrare a comenzii, primit automat dupa plasarea acesteia online, nu reprezinta confirmarea executarii comenzii.
Conform OUG 34/2014, produsele alimentare constituie produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid si sunt exceptate de la dreptul de retragere, adica nu pot fi returnate dupa ce au fost receptionate de catre client.
Daca insa produsul sufera modificari din cauza transportului sau daca nu corespunde specificatiilor stabilite prin comanda efectuata prin e-mail/ telefonic, acesta poate fi returnat.
Returul se face pe loc iar banii sunt inapoiati. Reclamatiile ulterioare nu se iau in considerare.
Plata se poate face in numerar sau POS la livrare/ridicare.
Sau prin transfer bancar, comanda intrand in lucru dupa ce se face dovada efectuarii platii.
In momentul confirmarii comenzii de catre vanzator, se considera ca termenii si conditiile de pe site sunt acceptate integral de catre client/utilizator.
Clientul/utilizatorul va plasa o comanda pe site, prin adaugarea produselor si/sau serviciilor dorite in cosul de cumparaturi, urmand a finaliza comanda prin efectuarea platii intr-una dintre modalitatile indicate expres.
Odata adaugat in cosul de cumparaturi, un produs este disponibil pentru achizitie in masura in care exista stoc disponibil pentru aceasta.
Adaugarea unui produs in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii comenzii, nu atrage dupa sine inregistrarea comenzii si nici rezervarea automata a produsului.
Prin finalizarea comenzii, clientul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare online, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii comenzii.
De asemenea, clientul consimte ca vanzatorul sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil/agreat de vanzator, in orice situatie in care este necesara contactarea clientului.
Comanda este considerata acceptata de vanzator la momentul transmiterii catre client/ utilizator a confirmarii electronice prin email, fara a necesita confirmare de primire din partea clientului/utilizatorului.
Vanzatorul poate anula comanda efectuata de catre client, in urma unei notificari prealabile adresate clientului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:
– neacceptarea de catre banca emitenta a cardului clientului, a tranzactiei, in cazul platii online;
– neefectuarea transferului bancar in termen de 24h de la data plasarii comenzii de catre client;
– invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de catre vaznator, in cazul platii online;
– datele furnizate de catre client pe site sunt incomplete si/sau incorecte.
Prin lansarea unei comenzi pe site, clientul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care vanzatorul isi deruleaza operatiunile pe site.
Comenzile neconfirmate de vanzator nu au valoarea unui contract.
Notificarea automata primita de catre client, imediat dupa efectuarea comenzii nu reprezinta confirmarea acesteia.
Confirmarea comenzii se face electronic (e-mail) sau telefonic in limita capacitatii de procesare a comenzilor.
Pentru motive justificate, vanzatorul poate modifica cantitatea de produse si/sau servicii din comanda, caz in care va anunta clientul la adresa de e-mail sau la numarul de telefon indicate la efectuarea comenzii si va returna suma achitata.
Vanzatorul nu este responsabil pentru daune de orice fel pe care clientul sau un tert le poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre vanzator a oricarei din obligatiile sale conform comenzii si/sau pentru daune care rezulta din utilizarea produselor si serviciilor dupa livrare si in special pentru pierderea acestora.
Toate informatiile si imaginile folosite pentru descrierea produselor si/sau a serviciilor disponibile pe site nu reprezinta o obligatie contractuala din partea vanzatorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.
PRET / MODALITATE DE PLATA
Toate preturile aferente produselor prezentate pe site sunt exprimate in lei (ron) si includ TVA.
La prețul total al produselor se vor adăuga costurile de livrare, dacă va fi cazul.
Pretul poate fi modificat de catre vanzator, in orice moment, fara preaviz.
Vanzatorul atentioneaza asupra faptului ca exista cazuri cand, ca urmare a unor disfunctionalitati ale site-ului sau erori, pretul afisat pe site poate sa nu fie cel real.
In aceste cazuri, vanzatorul va informa clientul asupra pretului corect.
Produsele comercializate pe site sunt destinate utilizării personale, iar revânzarea acestora este strict interzisă, conform Codului Fiscal.
Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in fiecare comanda.
Vanzatorul accepta plata prin ordin de plata sau ramburs.
In cazul platii prin ordin de plata, realizarea si livrarea produselor se va face numai dupa receptionarea platii de catre vanzator. Vanzatorul va emite catre client o factura pentru produsele si serviciile ce urmeaza a fi livrate, obligatia clientului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.
In cazul in care un produs comandat de catre client nu poate fi livrat de catre vanzator, acesta va informa clientul asupra acestui fapt si, daca produsul a fost deja achitat, va returna in contul clientului contravaloarea acestuia, in termen de maxim 14 (paisprezece) zile de la data la care vanzatorul a luat la cunostinta acest fapt sau de la data la care clientul si-a exprimat in mod expres intentia de retragere din contract.
Solicitarile de modificare a comenzii se accepta daca sunt anuntate cu cel putin 3 zile inainte de data livrarii, in cazul comenzilor speciale. Comenzile personalizate se primesc cu cel putin 5 zile inainte de eliberarea acestora si necesita plata in avans, partiala sau integrala.
LIVRARE
Produsele pot fi ridicate personal de la sediul nostru, in fiecare zi a saptamanii.
Este necesara o confirmare telefonica inainte de a ridica produsele.
Putem face si livrari in Bucuresti.
Program de livrare: Luni-Vineri, intre 13.00-17.00.
Intervalul de livrare se stabileste de comun acord in momentul preluarii comenzii.
Livrarea se face in 24h de la confirmarea comenzii pentru produsele disponibile in stoc.
Livrarea este gratuita pentru comenzile peste 250 lei, in Bucuresti.
Taxa de livrare in Bucuresti este de 20 lei.
Taxa de livrare in afara Bucurestiului este de 35 lei.
Pentru livrarile efectuate prin firme de curierat se aplica taxa de livrare calculata de firma de curierat in functie de greutatea si volumul pachetului si distanta pana la localitatea de destinatie.
In cazul produselor care se preteaza trimiterii prin firme de curierat, nu ne asumam raspunderea pentru orice modificari ale aspectului produsului livrat.
RETUR / DREPT DE RETRAGERE
Potivit legislatiei in vigoare, clientul isi poate exercita dreptul de retragere din contract in termen de 14 (paisprezece) zile calendaristice de la primirea produselor, fara penalitati si fara a invoca un motiv.
Conform OUG 34/2014, produsele alimentare constituie produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid si sunt exceptate de la dreptul de retragere, adica nu pot fi returnate dupa ce au fost receptionate de catre client.
Daca insa produsul sufera modificari din cauza transportului sau daca nu corespunde specificatiilor stabilite prin comanda efectuata prin e-mail/ telefonic, acesta poate fi returnat.
Produsele perisabile nu pot fi returnate dupa ce ele au fost deja livrate si acceptate de catre client, decat daca prezinta un viciu de fabricatie.
La livrare, produsul trebuie verificat de client: daca el nu corespunde comenzii, acesta are obligatia sa instiinteze de indata vanzatorul; in caz contrar acesta din urma nu va efectua nicio rambursare sau inlocuire a produsului.
Cheltuielile directe de returnare a produselor vor fi suportate, conform legii, de catre client.
Costurile initiale de livrare ale produselor de la vanzator la client nu se restituie.
Costurile de retur si transport pentru produsul inlocuitor vor fi suportate de client.
In cazul in care comanda a fost achitata, vanzatorul va rambursa suma in maxim 30 (treizeci) zile de la retur.
Suma va fi returnata dupa cum urmeaza: pentru comenzile achitate cu op prin virament bancar in contul indicat de client in notificare, pentru comenzile achitate ramburs, banii se restituie pe loc daca livrarea se face direct de catre vanzator.
Sunt exceptate de la dreptul de retragere din contract urmatoarele:
– furnizarea de produse confectionate dupa specificatiile prezentate de client sau personalizate in mod clar.
Costurile de retur si de transport in urmatoarele situații vor fi suportate de noi:
– Produsele au fost livrate greșit. Livrarea altor produse decât cele solicitate trebuie semnalată imediat. Puteți solicita returnarea acestuia pentru înlocuire, iar dacă produsul nu mai este pe stoc, puteți opta pentru înlocuire sau rambursarea integrală a contravalorii. Dacă se agreează înlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, veți plăti diferența, respectiv dacă valoarea este mai mică, veți primi o rambursare parțială până la valoarea produsului înlocuitor.
– Produsele prezintă defecte de fabricație.
În cazul apariției unor probleme cu un produs deteriorat, în baza unei fotografii se poate efectua schimbarea lui într-un termen de 30 de zile.
Nu răspundem pentru prejudiciile create ca urmare a nefuncționării site-ului, precum și pentru cele rezultând din imposibilitatea accesării anumitor link-uri publicate pe site.
Valoarea maximă a obligațiilor noastre față de orice client, în cazul nelivrării sau livrării necorespunzătoare, este valoarea sumelor încasate de la clientul respectiv.
www.corinnechocolat.ro folosește serviciile altor companii, de exemplu, pentru transport, plată etc. Responsabilitatea pentru aceste servicii revine integral firmelor prestatoare de servicii. Este responsabilitatea utilizatorului ca înainte de folosirea acestor servicii să cunoască și să accepte condițiile și termenii serviciilor.
Pentru evenimente sau produse personalizate In cazul in care anulati comanda dupa intrarea in productie, ne rezervam dreptul de a retine avansul perceput la momentul plasarii comenzii.
ALERGENI
Daca suferiti de alergii va rugam sa ne informati cu privire la acest aspect inainte de plasarea comenzii. De asemenea, va rugam sa cititi cu atentie lista ingredientelor fiecarui preparat. Pentru orice detalii suplimentare va stam la dispozitie. Nu ne asumam raspunderea in cazul in care nu respectati aceste cerinte.
1. Cereale care contin gluten (grau, secara, orz, ovaz, grau spelt, grau mare sau hibrizi ai acestora) si produse derivate;
2. Fructe cu coaja: migdale (Amydalus communis L.), alune de padure (Corylus avellana), nuci (Iuglas regia), anacarde (Anacardium occidentale), nuci Pecan [Caraya illinoiesis (Wangenh.) K. Koch)], nuci de Brazilia (Bertholletia excelsa), fistic (Pistacia vera), nuci de Macadamia si nuci de Queesland (Macadamia ternifolia) si produse derivate;
3. Telina si produse derivate;
4. Mustar si produse derivate;
5. Seminte de susan si produse derivate;
6. Arahide si produse derivate;
7. Soia si produse derivate;
8. Lupin si produse derivate.